ف ص ل امتحان
مهندسین 401
وبلاگ کوتاهی برای زارش

 تذکر: این پست را جــــــــــــــــدی بگیرید

 

سلام... و این بار یه سلام زمستانی ، یه سلام دی ماهی ، یه سلام به سردی و گرمی فصل امتحانات.... ویه سلام و خیر مقدم ویژه هم به دوست عزیزم فاطمه خانوووم....

واما... گفتم گرمی و سردی امتحانات؟!!... این پست مخصوص بچه های چهارمه که اگه خوب بهش عمل کنید سردی ویا شاید سختی امتحانای این ماه و آزمون نیم سال اول براتون به گرمایی لذت بخش تبدیل میشه! منظورم از گرما، گرمای حرکت و تلاشه.وقتی در جریانی و حرکت می کنی،حتی اگه همه چی سرد باشه تو گرمی!!

دوستان عزیزم! الان که امتحانات دی ماه داره شروع میشه باید حسابی آماده بشید برای یه کار ویــــــــژه! یه کار تستی و تشریحی- که بهتون قــــــــــول میدم اگه خوب انجام بدین هم معدل عالی تو این نوبت نصیبتون میشه هم آزمون درسای نیم سال اول رو میتونید با یه تراز متفاوت (خوب) پشت سر بگذارید...(بنده درسال پیش دانشگاهی با انجام این کار علاوه براول شدن تو کلاس ،افزایش تراز خییلی خوبی پیدا کردم)

تو این برنامه که خدمتتون میگم باید مدیریت خوبی داشته باشید و نه ونمیشه و سخته و چطوری و این چیزا رو کنار بذارید!.... شما برای هر امتحان ابتدا باید مباحث کتاب درسی و جزوتونو تموم کنید و سپس مشغول تمرین تستی اون مباحث شوید. به طور مثال: شنبه ـــــــــ دوشنبه: امتحان زیست       چهارشنبه: فیزیک                شما دراین مدتی که برای خواندن زیست فرصت دارید باید چهارچوب مشخص کنیدو اینکه تا هروقت که شد تموم میکنم را کنار بگذارید... شما صبح شنبه تا عصر یا اوایل شب،بیش ازنیمی از مباحث زیست را به طور تشریحی تمام میکنید سپس در شب شروع به زدن تست های این مباحث میکنید، درصبح روز بعد باقی مانده ی مطالب را خوانده و عصر تست های آن مبحث را کار کنید( البته باید گلچینی از تست ها انتخاب کنید) ودر شب تست های جامعی را ازتمام مباحثی که به طور تشریحی خوانده اید انتخاب و کار کنید...نتیجه: امتحانتونو خییلی خوب میدید وکار بزرگی را برای آزمونتان انجام داده اید......   حال، دوشنبه از امتحان مورد نظر برمی گردید، پس از اندکی استراحت (اینطور نشه که اونروز رو کلا بیخیال درس خوندن بشید هااا!!!) فرضا از ظهر تا اوایل شب نیمی از مطالب امتحان بعدی را خوانده و سپس تست.... در روز بعد نیم دیگر مطالب و تست آن مبحث و درپایان روز انتخاب تست هایی جامع از کل مطالب....

درصدها ،ساعت های مطالعه خود و تعداد تست ها را در هر قسمت ثبت کنید. با انجام این کار(تستی و تشریحی) به تسلط خوبی در مطالب می رسید و پس از امتحانات و نزدیک به آزمون ،تنها به مرور کوتاهی نیازدارید. کسانی که از ابتدای سال تحصیلی به خوبی برنامه ی درس خواندن خود را پیش برده اند با این برنامه مشکل خاصی نخواهند داشت وکسانی که آن طور که باید درس ها رانخوانده و یا کار تستی انجام نداده اند با این برنامه می توانند کاستی های گذشته را جبران کنند.

پ ن: چهارچوبی که در روز مشخص میکنید هرکسی بنا به سرعت و مطالعه خود باید روز را تقسیم کند ولی حتما پایان روز(درشب) باید کار تستی انجام شود.

پ ن: اگه خوب همت کنید و برای تک تک امتحانات این برنامه رو عملی کنید و ساعتا و تعداد تست هاتونو یادداشت کنید ،پس از پایان امتحانات،خرسندی بسیاری نصیبتان خواهد شد.    

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط زکریا حسین زائی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 24635
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1