کنکورنامه
مهندسین 401
وبلاگ کوتاهی برای زارش

خداروشکر. . .

 

خدای مهربونم خدای دوست داشتنی من قطعا مصلحت وخوبی و ادامه راه منو توی این مسیر دیدی

ممنونم که توی لحظه لحظه های این مسیر بزرگ تنهام نگذاشتی تویی که توی همه ی سختی های این مسیر کنارم بودی و وجودت مایه ی آرامش و نیرو گرفتن من بود تویی که وقتی نا امید می شدم همه چی م رو از تو می گرفتم خدای خوبم . . . تویی که هروقت از سر بی صبری یا هر مشکل دیگه ای دلم میگرفت و ازت گله میکرم با حوصله با اون نگاه مهربونت آغوش پرمهرت رو به روم باز میکردی و دستای ضعیف و کم توان من رو توی دستای بخشنده و بزرگت میگرفتی

خدای خوبم قرار گرفتن من توی این مسیر از خودم نبود همه ی این لطف و بزرگی تو نسبت به من بود . . . ممنون که تا آخر این مسیر تکیه گاهم بودی

ازینکه بهم فهموندی پاداش و نتیجه تلاش هام رو فقط و فقط از تو بخوام و به تو توکل کنم و فقط تو رو ببینم ازینکه بهم فهموندی راه همیشه برای من بازه و به گذر ایام و سپری شدن شب ها و روزها کاری نداشته باشم ازینکه بهم آرامش و یقین دادی ممنونم ازت

همه ی سختی کشیدن ها و خستگی هاش رو دوست داشتم چون کمک کردی همه منو توی خودش بگیره و روح منو بزرگ کنه و صیقل بده

بخاطر هدفی که پیش روم گذاشتی ممنونم ازت . . .

ممنونم ازت بخاطر این مسیر به یاد موندنی . . .

هیچ وقت نگاه پرمهرت رو ازم نگیر

 

 

 

خدای عزیزم به همه ی دوستای خوبم یه انرژی بزرگ و مضاعفی بده کمک کن همه ی لحظه های ناب زندگیشون توی این راه رو قدر بدونند و ازش بخوبی استفاده کنند . . . کمک کن همیشه به یاد داشته باشند فاصله شون با هدف بزرگی که دارند چقدر کم هست . . . تو برای همه لحظات ما کافی هستی

 

 

پ.ن 1:ازینکه این مدت نبودم معذرت میخوام این روزها درگیر یه کاری هستم که خیلی ازم تایم میگیره

پ.ن :2  نفت روزانه دانشگاه گرمسار قبول شدم

پ.ن 3:به سه اتفاق امیدورام  . . . کارنامه نهایی.تکمیل ظرفیت و نتیجه رشته های نیمه متمرکز

پ.ن:4 خیلی زود به نظرای خوبتون جواب میدم ببخشید دیر شد

پ.ن :5دعام کنید لطفا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط زکریا حسین زائی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 24631
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1